Sekcja Organizacyjno – Administracyjna
Podlega bezpośrednio Dyrektorowi ZNM odpowiedzialna jest za :
- Przygotowanie projektów uchwał Rady, zarządzeń Burmistrza lub Dyrektora z zakresu działania ZNM oraz informacji i sprawozdań niezbędnych do sprawozdawczości lub wnoszonych pod obrady Komisji i Rady Miejskiej.
- Przygotowanie, ewidencjonowanie i podawanie do wiadomości pracowników zarządzeń wewnętrznych Dyrektora ZNM.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i ewidencji wyposarzenia.
- Organizację i kontrolę, załatwiania skarg, wniosków, interwencji.
- Prowadzenie ewidencji przepisów gminnych i przekazywanie ich do odpowiednich sekcji.
- Zapewnienie obsługi informatycznej i w zakresie BHP.
- Prowadzenie okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników.
- Organizowanie szkoleń pracowników.
- Egzekwowanie dyscypliny pracy i wyjść służbowych.
- Obsługę urządzeń znajdujących się w sekretariacie: fax, ksero, centrala telefoniczna, sieć komputerowa i oprogramowanie.
- Utrzymanie czystości w siedzibie ZNM.
- Przyjmowanie i załatwianie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w trybie określonym zarządzeniem wewnętrznym.
- Organizowanie przetargów we wszystkich przewidzianych ustawą trybach oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniem przetargowym.
- Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Zamieszczanie stosownych informacji o postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
- Udzielanie na bieżąco oferentom informacji i sporządzanie wszelkiej korespondencji związanej z zamówieniem.
- Współudział w przygotowaniu umowy na realizacje zamówienia publicznego.
- Rozpatrywanie odwołań i protestów oraz przygotowywanie materiałów i udział w postępowaniach odwoławczych.
- Sporządzanie planów i sprawozdawczości dot. zamówień publicznych.
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej.
- Przechowywanie dokumentacji przetargowych i prowadzenie archiwum ZNM.
Opublikował: Jerzy Czochrowski
Publikacja dnia: 18.03.2014
Podpisał: Jerzy Czochrowski
Publikacja dnia: 18.03.2014
Dokument z dnia: 11.12.2013
Dokument oglądany razy: 5 945